نوشته شده توسط : girl-021

 

دختر بودن یعنی ؟



دختر بودن يعني كله قند و لي لي لي لي ...

دختر بودن يعني الگوي خياطي وسط مجله هاي درپيت

دختر بودن يعني هموني باشي كه مادر و خاله وعمه ت هستن

دختر بودن يعني " دخترو رو چه به رانندگي ؟ "

دختر بودن يعني " شنيدي شوهر سيمين واس
ه ش يه سرويس طلا خريده 12 ميليون ؟"

دختر بودن يعني بايد فيلم مورد ع
لاقه تو ول كني پاشي چايي بريزي

دختر بودن يعني نخواستن و خواسته شدن

دختر بودن يعني حق هر چيزي
رو فقط وقتي داري كه تو عقدنامه نوشته باشه

دختر بودن يعني "ببخشيد ميشه جزوه تونو ببينم ؟"

دختر بودن يعني " به به
خانوم خوشگل....هزار ماشالااااااا"

دختربودن يعني " برو تو ، دم در واي نستا"

دختر بودن يعني لباست 4 متر و نيم پارچه ببره كه آقايون به گناه نيفتن

دختر بودن يعني "خوب به سلامتي ل
يسانس هم كه گرفتي ديگه بايد شوهرت بديم"

دختر بودن يعني "كجا داري ميري؟"

دختر بودن يعني " تو نميخواد بري اونجا ، من خودم ميرم "

دختر بودن يعن
ي "كي بود بهت زنگ زد؟! ب
ا كي حرف ميزدي؟"

دختر بودن يعني اجازه گرفتن واسه هرچي ، حتي نفس كشيدن...

 



:: بازدید از این مطلب : 950
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 27 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : girl-021

 

پسر بودن یعنی چه؟(لطفا پسر ها گریه نکنن.)

 

پسر بودن يعني برو چند تا نون بخر 


پسر بودن يعني هي شماره دادن و هي منتظر زنگ بودن

پسر بودن يعني بد و بيراه گفتن به دخترايي که تحويلشون نمي گيرن 

پسر بودن يعني كادو خريدن برای جی اف  

پسر بودن يعني تا کی مفت خوري مي كني 

پسر بودن يعني پس كي دفتر چه اماده به خدمت ميگيري 

پسر بودن يعني به زور سيكل داشتن 

پسر بودن يعني بابا پس كي ميري برام خاستگاري 

پسر بودن يعني مثل خر حمالي كردن 

پسر بودن يعني جوراباتو در بيار حالم به هم خورد

پسربودن يعني چرا كار نميكني ... جون بكن ديگه 

پسر بودن يعني ببخشين ماشين و خونه هم دارين كه... 


پسر بودن یعنی همه مواقع مرد خونه هستی ،حتی موقع دزد اومدن


پسربودن یعنی عمراً عزیز دل بابا باشی


پسر بودن یعنی در اول جوونی سربازی در انتظارته


پسربودن یعنی هرروز یک شکست عشقی خوردن


پسر بودن یعنی همه میرن مسافرت و تو باید بمونی و خونه رو بپایی


و اما پسر بودن یعنی هزار بدبختی دیگه...
 



:: بازدید از این مطلب : 759
|
امتیاز مطلب : 142
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : 14 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : girl-021

 

زنان کوتاه قد و ریزه اندام

 

اگر شما قد کوتاه هستید، معمولا یافتن شلوار جینی که وقتی آن را می‌پوشید روی زمین کشیده نشود، مشکل بزرگی است! با انتخاب شلوارهای مدل راسته می توانید قد شلوار را کوتاه کنید و پایین آن را مطابق سلیقه‌تان حاشیه‌دوزی کنید، بدون اینکه شکل اصلی شلوار به هم بخورد و خراب بشود؛ شلوار کاملا اندازه شما می‌شود و کسی هم متوجه کوتاه کردن آن نمی‌شود. از پوشیدن شلوارهایی که پایین آن پاکتی است، خودداری کنید چون شما را کوتاه‌تر از آنچه هستید، نشان می‌دهد.

شلوارهای کوتاه برای زنان کوتاه قد مناسب نیست. برای ایجاد خطی مداوم و کشیده که به بلندتر دیده شدن شما کمک می‌کند، بهتر است شلوارتان بلند باشد و لبه پایین شلوار بالای پاشنه کفش شما را بپوشاند.

خانم های بلند و لاغراندام

بیشتر مدل های جین موجود در بازار برای خانم‌های بلندقد مناسب است. اگر شلواری که دوست دارید، برای شما کوتاه است می‌توانید پایین آن را باز کنید تا بلندتر بشود. دقت کنید که لبه پایینی شلوار در قسمت پشت پا حتما روی پاشنه کفشتان قرار بگیرد.

خانم هایی که شکم بزرگی دارند

چگونه با شلوار جین ظاهری بسیار شیک و عالی داشته باشیم

آیا سعی دارید شکم بزرگ خود را بپوشانید؟ شلوارهایی که پاچه‌های آن از زانو به پایین به تدریج گشاد می‌شود و در کمر چسب و تنگ است(Boot-cut)، می تواند به ایجاد تعادل اندام شما و کوچکتر نشان داده شکمتان کمک کند. خانم هایی که شکم بزرگی دارند، معمولا اندام پایینی کوچکتری دارند. به خاطر داشته باشید که هرچه قسمت پایین‌تنه بزرگتر باشد، این مدل شلوار برای شما نامناسب‌تر خواهد بود. مطمئن بشوید که کمر شلوار روی شکم شما قرار بگیرد، نه بالای شکم و نه زیر آن. پاچه پهن شلوار هم به ایجاد تعادل در اندام شما کمک می‌کند و باعث می‌شود شکمتان کوچکتر به نظر برسد

ران های بزرگ

خانم‌‌هایی که ران‌های بزرگی دارند بهتر است شلوارهای راسته بپوشند، این مدل شلوار از قسمت ران به طرف پایین، مستقیم امتداد دارد و خط پا را بلندتر نشان می‌دهد، درنتیجه ران کوچکتر دیده می‌شود. خانم هایی که ران بزرگی دارند معمولا قسمت پایین‌تنه چاق و درشتی دارند، شلوارهای مدل راسته به آنها کمک می کند تا پاها پهنای یکنواخت و یکسانی داشته باشد. شلوارهایی که پاچه‌های آن از زانو به پایین به تدریج پهن و گشاد می‌شود(Boot-cut) و در کمر چسب و تنگ است، باعث می‌شود که عرض و پهنای ران نسبت به زانو بزرگتر و بیشتر به نظر برسد.

ران و پشت بزرگ 

مدل شلواری که در قسمت جلو کمرش پایننتر و کوتاهتر و در قسمت پشت کمرش بالاتر است، برای خانم‌هایی که پشت و کفل‌های بزرگی دارند مدل بسیار خوبی است. از پوشیدن هر نوع شلوار جینی که جیبهایی با لبه برگردان یا با تزئینات زیاد و حجیم دارد، خودداری کنید، چون باعث می‌شود که به ران شما توجه بیشتری بشود و بزرگتر دیده بشود. در عوض سعی کنید شلواری انتخاب کنید که جیب‌های کوچکی داشته باشد تا به کوچک نشان دادن پشت شما کمک کند.

مدل شلواری که در قسمت جلو کمرش پایننتر و کوتاهتر و در قسمت پشت کمرش بالاتر است، برای خانم‌هایی که پشت و کفل‌های بزرگی دارند مدل بسیار خوبی است. از پوشیدن هر نوع شلوار جینی که جیبهایی با لبه برگردان یا با تزئینات زیاد و حجیم دارد، خودداری کنید، چون باعث می‌شود که به ران شما توجه بیشتری بشود و بزرگتر دیده بشود. در عوض سعی کنید شلواری انتخاب کنید که جیب‌های کوچکی داشته باشد تا به کوچک نشان دادن پشت شما کمک کند.

ران و پایین تنه کوچک

 

آیا دوست دارید برجستگی ران و حجم پایین تنه خود را بزرگتر نشان بدهید؟ به دنبال شلواری باشید که جیب‌های پشتش لبه‌دار باشد و یا تزئینات حجیم و زیادی داشته باشد. اگر جیب‌های پشت شلوار جین کمی بالاتر از معمول باشد، موجب می‌شود که ران شما بلندتر و بزرگتر به نظر برسد.

بالاتنه بلند

اگر بالاتنه بلند و پایین تنه کوتاهتری دارید، حتی اگر قد بلند هستید، بهتر است شلوار جینی انتخاب کنید که مناسب اندام زنان کوتاه قد است. این مدل شلوار برای اندام شما بسیار مناسبتر است.
اگر نیم‌تنه بالایی اندام شما بلندتر است و دوست دارید آن را کوتاهتر نشان بدهید، مدل شلوار جینی بپوشید که خط کمر بالایی دارد؛ این مدل باعث می‌شود که نیمتنه بالایی شما کوتاهتر به نظر برسد و تناسب بیشتری در اندام ایجاد می‌‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 12 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : girl-021

 

چگونه دوست دختر پيدا كنيم؟ (این مطلب هم برای پسرها به خاطر درخواستشون)(با عرض معضرت از همه ی دخترها )

اصلا نگران نباشید چون دخترها زياد شدن و در حال ترش شدن هستن!!!

پس نيازي نيست كه شما پسرهاي گل دنبال اونها راه بيفتين(ولي بايد حتما راه بيفتين) حالا ما در اينجا فرض مي كنيم كه دخترها ناز مي كنن اگه زشت بودي چه كار بايد كني؟؟؟هيچ مي دوني يا نه؟؟؟؟پس بخون خوب اين كه كاري نداره كه...ابروهات رو بگير...كرم سفيد كننده بزن...دماغت رو عمل كن...
خلاصه هر چي داشتي بزن!
:-&


حالا بگذريم اينا رو كه زدي مي ري پيشه دختره چشمات رو ببند و بهش بگوووووو مي خوام يه رابطه دوستانه با شما برقرار كنم(منظو
رم رابطه سالمه)البته اصلا انتظار نداشته باشين كه همون اول بگه باشه عزيزم بيا با هم دوست بشیم.:x


البته اونجا بايد شماره تيليفونت رو بدي...آخه اگه ندي نميشه....شماره رو كه دادي بعد برو....اون خودش بعد
از 1 هفته حالا بستگي به دخترش داره...بهت بابت اون حرفت مي زنگه....و حالا بايد اينجا خودت يه جوري طرف رو راضي كني....اينجاش
ديگه به من ربطي نداره...آخه هر كس يه جوريه...
:>


اگه نشد فقط كار رو به خون و خ
ونريزي نكش....آخه به من ربطي نداره...شتر ديدي نديدي....من بي تقصيرم.:-B



:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 102
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 11 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : girl-021

 

چگونه بر رقیبتان پیروز شوید و به عشقتان برسید

 

 شما هم شب ها تا دیر وقت بیدار می مانید و نگران این هستید که رقیب، عشقتان را از چنگتان درآورد؟ مظنون هستید که همسرتان، نامزدتان یا عشقتان به جز شما با کس دیگری هم رابطه دارد؟ می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور بر رقیبتان پیروز شوید و عشقتان را برای همیشه به دست آورید.

 

1) به او نشان دهید که برای انتخاب او بیشتر از هر چیز دیگری احترام قائلید.

کاری نکنید و چیزی نگویید که طرفتان را مجبور کند آنطور که شما می خواهید زندگی کند و همه چیز را مثل شما ببیند. اگر او دوست دارد که خودش انتخاب کند، حال این انتخاب شما باشید یا کس دیگری، به او نشان دهید که برای نظرش احترام قائلید. اگر بتوانید به او ثابت کنید که آزادی انتخاب به او می دهید و برای نظر او احترام قائلید، مطمئن باشید که انتخاب او شما خواهید بود.

2) سعی نکنید رقابت کنید.

 سعی نکنید با رقیبتان رقابت کنید. وقتی رقابت می کنید یعنی با او وارد مبارزه شده اید و وقتی وارد مبارزه شوید، انرژی منفی خیلی زیادی تولید می کنید و منجر به تجربه های ناخوشایندی با اطرافیانتان می شود. درعوض، سعی کنید فرصت هایی ایجاد کنید که منجر به تجربه های مثبت شوند، به ویژه با عشقتان. اجازه بدهید طرفتان وقتی باشماست احساس راحتی بیشتری کند.

 

3) از بحث کردن درمورد مسائل مربوط به رقیبتان خودداری کنید.

وقتی کنار عشقتان هستید، سعی نکنید مداوماً از او درمورد مسائل مربوط به رقیبتان سوال کنید: مثلاً دیروز کجا رفتی؟ چرا فلانی اینکار را می کند؟ چرا فلان چیز را به او دادی و ...پرسیدن چنین سوالاتی فقط او را به حالت دفاعی می کشاند و پاسخ هایی که می دهد هم صادقانه نخواهد بود. چنین بحث هایی اکثر اوقات تجربه های ناخوشایندی ایجاد می کند و باعث می شود هر دو شما سر یک موضوع کوچک و بی ارزش به بجث و جدل بپردازید. پس به طرفتان آزادی انتخاب بدهید. اجازه بدهید هر کاری که دوست دارند انجام دهند و بعد می بینید که از این درک شما قدردانی خواهند کرد. اگر طرفتان متوجه شود که وقتی با شماست می تواند راحت تر از وقتی که با رقیبتان است نفس بکشد، مطمئن باشید که به سمت شما می آید، بدون اینکه تلاشی برای آن کرده باشید.

 

4) سعی نکنید مثل سیریش به طرف مقابلتان بچسبید.

خودتان را به یاد بیاورید که تازه با طرفتان آشنا شده بودید. آن فردی که آنموقع بودید همان کسی است که طرفتان عاشقانه و عمیقاً دوست می دارد. پس همان آدم باشید. وقتی آن آدم بودید، کسی بودید که مثل سییش به طرفش نمی چسبید. فردی مستقل، بی خیال، و سرشار از انرژی زندگی بودید. این خود واقعی شماست که طرفتان عمیقاً دوستش دارد و می خواهد که با او باشد. پس همه آن وابستگی ها را دور بریزید و سعی کنید استقلال فردیتان را حفظ کنید. اگر رابطه تان رو به انهدام است، افراد دیگر به شما خواهند گفت، "طرفت عوض شده" یا "آدم ها عوض می شوند، زندگی همینه". درعوض لحظه ای مکث کنید و از خودتان بپرسید ایا طرف من واقعاً تغییر کرده است؟ یا این خودم هستم که تغییر کرده ام؟ آیا به کسی تبدیل شده اید که خیلی از رابطه تان توقع دارید؟ عشق شما، شما را به خاطر آن که هستید دوست دارد، پس همان آدم مستقلی باشید که یک روز بودید.



:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 11 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : girl-021


وقتی ریاضیدان عاشق می شود!!!
 

شعری از پروفسور هشترودی در مورد ریاضیات
 
منحنی قامتم، قامت ابروی توست
خط مجانب بر آن، سلسله، گیسوی اوست

حد رسیدن به او، مبهم و بی انتهاست
بازه ی تعریف دل، در حرم کوی دوست

چون به عدد یک تویی من همه ی صفرها
آن چه که معنی دهد قامت دلجوی توست


پرتوی خورشید شد مشتق از آن روی تو
گرمی جان بخش او جزئی از آن خوی توست

بی تو وجودم بود یک سری واگرا
ناحیه همگراش دایره ی روی توست

(پروفسور هشترودی)



:: بازدید از این مطلب : 851
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : 2 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : girl-021

 

مي گويند زن، چراغ خانه است. لابد شنيده ايد که در همين راستا، بعضي ها طرفدار'چهلچراغ' شده اند

با اين حساب مي شود اين تعاريف را نيز ارائه داد:

* دوست دختر:

چراغ گرد سوز! (در بلاد کفر، آن را GF مي گويند. تحقيقات نشان داده اين لغت، مخفف عبارت Gerdsooz Fitile (فتيله گردسوز) مي باشد که در شرايط اضطراري، روشنايي اندکي مي افروزد و خاموش شدنش سه سوته است و يک فوته!)

* معشوق:

 لامپ مهتابي! (در راستاي رمانتيک بودن قضيه!)

* همسر موقت:

 لامپ کم مصرف!

* همسر دائم:

همان چراغ خانه.

* همسر مطلقه:

لامپ سوخته!

* همسر ايده آل:

چراغ جادو!( هردو افسانه اند!)

شعر مرتبط:
با غول چراغ ، آرزويي بکنيد
از او طلب فرشته خويي بکنيد
يک دانه بس است زن، مگر نشنيديد
'در مصرف برق صرفه جويي بکنيد'؟!

با عرض معذرت از دختران و خانوم های عزیز



:: بازدید از این مطلب : 840
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 1 فروردين 1389 | نظرات ()